Доставка і оплата

Доставка і оплата

Замовлення

Для того, щоб здійснити покупку у нашому Інтернет-магазині сумок LookLike, необхідно:

  • Обрати моделі сумок, які Вас зацікавили, в кошик;
  • Оформити замовлення:
    • зареєструватись на сайті (вказати своє Імя, Прізвище, email, пароль); натиснути кнопку "оформитизамовлення";
    • вибрати спосіб оплати (передоплата, оплата при доставці);
    • вибрати службу доставки Нова Пошта;
    • вибрати спосіб доставки (до дверей чи на склад);
  • Підтвердити замовлення по телефону (наш менеджер зателефонує Вам найближчим часом);
  • Оплатити рахунок, який прийде вам листом на email чи у вигляді смс на Ваш мобільний номер (якщо ви вибрали передоплату);
  • Забрати Ваше Замовлення зі складу служби доставки або дочекатися, поки Ваше Замовлення доставлять Вам до дверей, та оплатити перевізнику вартість замовлення (якщо ви вибрали оплату при доставці).
Оплата

Оплатити Ваше Замовлення можна:

  • Передоплатою на розрахунковий рахунок ПриватБанку у будь-якому відділені банку:
    • через термінал самообслуговування або на касі;
    • Приват24 (інтернет-послуга).
    • Передоплату можна здійснити лише після підтвердження замовлення та зміни його статусу на "очікує оплати". Для цього з вами зв'яжеться по телефону менеджер.
  • Зворотньою оплатою при доставці. Оплачується вартість доставки в обидві сторони а вартість товару при отриманні.

Вартість доставки розраховується перевізником згідно з його тарифами і оплачується Вами перевізнику при отриманні замовлення.

Вартість доставки кожного замовлення - індивідуальна, оскільки залежить від регіону, де ви проживаєте, ваги вантажу та способу оплати. З тарифами перевізника ви можете ознайомитись на їхнього офіційного сайту або розрахувати приблизну вартість доставки при оформленні замовлення (через калькулятор вартості доставки).

Термін доставки залежить від перевізника (1-4 дні).

Увага: Не зволікайте, забирайте замовлений товар вчасно, адже через 5-7 днів Перевізник може почати СТЯГУВАТИ ПЛАТУ за зберігання товару на складі!

При пошкодженні посилки обов'язково вимагайте на відділенні пошти скласти відповідний Акт та сфотографувати вантаж. Після вияснення причини пошкодження Вам будуть повернені кошти.

Увага! Замовлення Новою Поштою при післяплаті можливе лише за умови сплати вартості перевезення.

Залишилися питання?

Подзвоніть нам!

Ми завжди на зв’язку!

(097)261-75-10

(095)622-71-51

Або ми Вам передзвоним :)

Графік роботи магазину

Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 19:00.